Fläskfilé wok

Nu är jag hemma hos Syster Yster och väntar på att middagen ska bli klar *ler* Jo men jag är ju faktiskt gäst här och då kan man kräva det :) Det blir fläskfiléwok med ris. Efter träningen hoppade vi av i Torsvik, sprang in på VIVO och handlade det som behövdes. Skönt att komma hem i bättre tid. Idag var det liiite bål (det jag hann innan träningen) och 90 min handboll. Kände att jag ovän med bollen idag. Men så kan det vara ibland.

Kul med match i slutet iallafall. Hur ofta får vi spela tvåmål?
Sedan vill jag ge en liten guldstjärna till Helena A som höll i träningen idag...och började med  f o t b o l l  som uppvärmning. Hur kul som helst. Vi gamlingar vann i vanlig ordning. Skön seger.

Nähä, det här duger inte..dags att äta.


Gulligt eller gulligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0