Dagen efter

Hoppas ni hade en trevlig och stämningsfull julafton. Det hade nämligen jag :) Vi var totalt 16 personer varav 2 hundar och 2 fåglar. Tur att mormor och morfar har bra med plats. Det var full rulle hela dagen.

Gonzo var med hela tiden. Han blir så blyg då det är mycket f olk med. I vanliga fall kan han knappt sitta still men nu satt han och putsade sig och var allmänt lugn :) Ebba däremot var allt annat än lugn. Hon hade fullt upp med att försöka visa min kusins vovve Liston...att "här är det minsann jag som bestämmer". Tillslut gick det iallafall hyffsat bra.

Det blev sent igår och därför sov jag till 9.30 i morse. Zzz...skönt.
AC och jag ska ut och jogga + köra hoppstyrka idag innan vi åker iväg till mammas släktingar.
Ska bli riktigt trevligt!

Sedan får ni inte glömma "Stjärnorna på slottet" kl 20.00 ikväll! Ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0