3 gånger idag

Kul att så många deltar i tävlingen. Hittills har 27 stycken deltagit och det är bara att fortsätta delta, ni som inte gjort det.

Jag är hemkommen från träningen. Körde tufft idag, med gym överkropp (innan träningen), 90 min handboll och hoppkoordination (efter träningen). Kändes bra. Det var bra att kunna köra ett överkropp och ett ben pass. Det var rena turen att jag kunde komma ifrån tidigare på jobbet. Hade nämligen möte med sjukgymnaster och arbetsterapeuter, och vi slutade redan 15.30. Tur med trafiken hade jag också =) Samma tur imorgon?

Bodil, AC, Ella och jag har smitt planer inför Lucia. Sedan har vi bestämt att vi ska ha julklappsbyte på resan till Eslöv. Vi åker ju redan på fredagen, sover över på hotell och spelar på lördag. En massa tidsfördriv krävs alltså. Vi tänkte att alla skulle få veta vem de ska köpa juklappar till. Detta skulle ske genom lottning :) Kul va :)

Nu ska jag kika vidare på TV och sedan gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

jag skrev tillbaka...gör det du oxå...vad kul!!

2008-12-08 @ 21:25:23
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0