24-22

Jag älskar domarna i Skåne. N o t!
Första halvlek spelar vi som skithögar, andra halvlek spelar vi grymt och ska vinna om inte domarna gör bort sig och blåser sönder matchen till Eslövs fördel. Men så är livet på handbollsplanen. Vi låg under med 7 mål i första halvlek - vad ska man säga? Usch vad dåligt man mår av förluster. Bara att bryta ihop och komma igen. Nu j*vlar ska jag träna som en idiot hela julen. Gaaahhhhhhhhhhhh!

Nu sitter vi på bussen.
Frukt och yoghurt, sedan frågesport. Kanske kan vinna något idag?

Stannar om ett par timmar och äter sedan ska jag kolla film. Såg "Alla älskar Alice" igår förresten. Helt okej film. Har en förkärlek till svenska filmer. "Låt den rätta komma in" skulle jag vilja se.




Lite bilder från matchen..

Kommentarer
Postat av: Linda

Har du vunnit i min blogg?

2008-12-20 @ 18:34:49
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0