Västerås

Jag är totalt slutkörd. Dagen har varat from kl 5 i morse. Då begav jag mig till Gullmars (kommunalt) för att bli upphämtad med bil. Mot Västerås för att hålla i fadderträningar, eller rättare sagt mer vara med för att ge tips etc. Jag och två till hade a-flickorna. Kul! Så vi var med på två av deras träningar. Sedan hade vi själva match kl 17. Vi trödde det var match mot Västerås, men ack så fel. Vi mötte Irsta istället....div 1 jmf med Västerås elitserielag. Men det blev en match med mycket spring och fokus på inställning.

Efter matchen åkte vi naturligtvis in på godisbutiken!



Det blev godis för 45:-. Godisgris jag är! *ahaha*

Undrar ni hur det gick i matchen mot Irsta förresten? Vi vann med över 20 mål.

TÄVLAR NI FÖRRESTEN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0