Tvättmaskinen



Nu har jag lite ego-tid. Har tänt lite ljus på bordet (ovan) och en tvätt är igång. Det är faktiskt p r e m i ä r  vilket jag vill hurra för :) Pappa hjälpte mig med att hitta rätt program och så. Men nu är den igång och alla svettiga sporttoppar blir rena :) Hann tyvärr inte gå ner i källaren och hämta torkställningen men det får bli en annan kväll.

IKEA katalogen har kommit!!
Har skummat lite i den och inte hittat något speciellt om jag ska vara ärlig. Har dock funderat på att totalrenovera mitt kök med IKEAS stomar och skåpsluckor. Någon som har erfarenhet av det? Pris och så, nöjd med resultatet?

Nu ska jag göra mig iordning för natten!
Kanske kommer det lite "favoriter" från IKEA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0