Träningen fick bra

Nu sitter jag här och äter efter att ha kommit hem ganska sent från träningen. Hade match mot herrjuniorer och spelade 3*20 min. Vi vann 2 av 3 matcher. Gött! Efter matchen gick B, AC och jag ut och körde löpning i 50 min. Alla har fått individuella fysträningar nu. Men endel har liknande träningsprogram.



Eftersom träningen blev relativt sen idag blev det lite snabba matlagning. Hamburgare med pasta. Gott var det iallafall. Tack till AC som for in på KONSUM och handlade dem :)

Nu tittar jag på Leila Bakar, har redan sett programmen (eftersom det är repris) men helt okej att titta på iallafall :)
Snart ska ni få se en inredningsdetalj som kommit fram i min lägenhet..bild kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0