Tidig kväll

Kvällarna på landet blir alltid så korta, och med det menar jag att man ofta går och lägger sig tidigt här. Vet inte om det är luften som  gör att man blir tröttare här. Men det är ganska skönt för då vaknar man oftast i bra tid och söndagen blir lång.

Åhh..jag får sådan här lingon.frossa, vill bara plocka plocka. Precis så kan jag få med blåbär också. Det är så härligt att vara ute i skogen och bara kunna plocka i lugnan ro.

Morgondagen har mycket att erbjuda:

[X] Träning i form av löpning och hoppstyrka
[X] Åka till mormor och morfar och luncha surströmming
[X] Storhandla i Norrtälje
[X] Måla i lyan
[X] Baka mitt favoritbröd - med filmjölk

Vet inte om jag hinner allt. Får se hur dagen utvecklar sig helt enkelt.



GODNATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0