Sushi igen

Snart är det lunch! Ska åka iväg till Mörby Centrum och äta. Det blir sushi idag med. Yummi! Älskar soppan man får och det salta i sojan. Nyttigt med fisk också. På eftermiddagen är jag på ett annat boende i Danderyd. Vad jag flänger. Som tur är är det inte alltid så utan bara nu när K har semester.

Längtar tills imorgon då det är Surströmmingslucnh på mitt boende. Vad det kommer stinka *ler*

Ikväll (efter träningen) måste jag nog upp till mamma och pappa en sväg. Har massa kläder jag måste hämta hos dem. Får väl ta cykeln hem till mig sedan. Gamla Hjördis. Henne kan man lita på :)
Dags för redskapsgympa..yeeaahh!

Kommentarer
Postat av: veronica

Är verkligen sushi så gott? jag vågar liksom inte prova. haha feg som jag är.

Ha en bra dag. :)

2008-08-19 @ 10:42:54
URL: http://vgl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0