Surströmming

Så var dagen kommen då surströmmingsburkarna skulle öppnas. *poff* Hur ska det gå? Jag gillar ju surströmming men kan inte låta bli att rynka på näsan åt lukten. Många äldre gillar det iallafall.

I morse var jag trött. Bir lätt att man går och lägger sig så sent då man är ensam. Gick och la mig 22.30 igår och märkte först då jag la huvudet på kudden att jag faktiskt var trött. Somnade tungt!


Ikväll spelar FC KASAM match kl 20.00 i Åkeshov! Har träning till 18.45 samt att jag ska köra egen fys efteråt. Hoppas hinna till matchen. Någon som vethur lång tid det tar att åka kommunalt från Nacka till Åkeshov (?)


TÄVLA I MIN BLOGGTÄVLING KÄRA VÄNNER - TRYCK HÄR!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hekstiska liv

Hej...hur ska jag göra idag??? Träna? hatar att välja. Ska låta dagen gå lite o känna senare...kram ps. vi såg på allsången i mån då H var med...kul!

2008-08-20 @ 07:53:48
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Joline

Haha jaa minst sagt :)

2008-08-20 @ 08:02:27
URL: http://jolinees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0