Sorry

Är ledsen för så dålig uppdatering idag. Men jag brukar faktiskt vara riktigt duktig på det i vanliga fall. Idag har dock jobbet satt stopp för det. Jag har nämligen varit och arbetat på 3 st olika boende idag. Tre boende som jag i normala fall inte jobbar på vilket innebär att jag inte är så van här. Går ju in och täcker upp för sjukgymnasten på dessa boende samtidigt som jag jobbar på "mitt" boende.

Igår kväll slutade egentligen tävlingen på min blogg - men jag ska låta er ha chansen att delta liten tid till. Sedan är det dock stopp. Får se om jag tar ut vinnarna i kväll.

Kan redan nu skvallra lite om att en ny tävling redan är på G. Det är CALAS som sponsrar till tävlingen och jag tycker du ska gå in redan nu och kika in vad du kan vinna...
Föll pladask för hennes änglasmycken. Är de inte fina?

Klicka för att visa större bild...
Hon har änglarna i alla de färger - och jag är så glad att jag har den äran att få hålla i tävlingen. En silverkedja till och smycket är toppen!!! Men som sagt, kika in och berätta vad du tycker!!

Snart är det slut för i veckan..äntligen landet...träning, mys och vila. Vad jag har längtat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0