Skönt

Onsdag är dagen idag. Tycker veckan har gått ganska fort. Snart stundar helgen. Längtar. Men först ska veckan faktiskt ta slut innan man börjar ta det lugnt. Idag är jag på Klingsta igen. Skulle egentligen ha varit på Anneberg imorse (eftersom jag ej var där igår eftermiddag) men jag behövdes här. B skulle ringa till Anneberg.

Har många att träna med etc. samt en förflyttning som är viktig att ta itu med. Vi får se hur dagen utlöper.

Har bett mamma om en tjänst idag. Hon ska nämligen kika förbi lampaffären i Torsvik där jag har sett en jätte fin taklampa - skulle passa perfekt i mitt kök. Det är en vit, veckad lampa. Inte helt rak utan lätt lutande innåt. Svårt att förklara.


Skulle kunna liknas med denna. Men större veck än denna. Som ni ser är den inte helt rak utan har en viss lutning innåt.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hekstiska liv

den där var ju oxå fin...vart köper man den?? tänkte om den e billiagre? )=

2008-08-27 @ 15:30:31
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0