Räkningar dras

Jag får alltid lön den 27:e varje månad. Känns alltid förträffligt när det dimper ner massa tusenlappar på kontot. Dessvärre måste man ju betala av en massa saker under månadens gång; tex. hyra, lån, mobil, el/värme. Ja ni förstår. Men jag är lite nöjd att jag för flera månader sedan betalade in även septemberhyran. Nu får jag ju över betydligt med på augusti och septemberlönen :) Kanske köpa lite inredning då?

Har betalt mamma för taklampan (950kr), samt pengar till AC (70kr). Pengarna rullar...

Har lagt undan pengar till mitt kök som jag ska totalrenovera. Vet inte hur mycket jag ska räkna med...IKEA kök Lidingö vill jag ha, och det blir nog endel kostnad. Sedan en kostnad för att leja en som ska fixa jobbet. Jag har nämligen ingen tid att göra det själv. *triiist*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0