Natti time

Nu är det snart dags att krypa till kojs. Känner dock inte att jag är riktigt trött ännu. Men en tuff vecka börjar ju så det är bara att somna. Var uppe hos mamma och pappa efter att ha slängt in en stor tvätt :) Tog Ebba på en promenad i skogen - härligt. Hon gjorde det honskulle också! *duktig flicka* Hon löper nu så alla grässtrån ska hon lukta på lit extra samt kraffsa överallt. Tossan :)

När jag gick hem efter att ha fikat fick jag med mig resten av alla mina kläder, torkställningen och andra prylar. Man har ganska mycket kläder, det märker man då man ska packa upp och ner dem.

AC sover hos mig inatt. Alltid trevligt med sällskap =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vilken söt hund!

2008-08-24 @ 22:19:22
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0