Momo och mofa

Nu är jag iallafall hos mormor och morfar. Tog bussen hit, och innan dess inhandlades lite kakor som vi ska fika med sedan. Har för övrigt mammas bullar som vi också ska mumsa med. *gotti*

Har hjälpt mormor att städa, genom dammsugning samtidigt som AC klippte gräsmattan. I like to help! Vädret är lite konstigt idag. Kvavt och varmt. Lite åska i luften. Ringde mamma precis. De har full rulle där uppe, renoveringen går framåt och rosorna är planterade. Lite trist att jag inte kan vara hemma då mamma fyller år. ♥

Gud vad skönt att vara ledig!!!!





Lite gamla bilder!

Kommentarer
Postat av: Christine

SV: okej.

Nu förstod jag inte riktigt det du skrev " vem har sagt att hennes pojkvän var otrogen "

2008-08-04 @ 12:20:46
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: Kim

Japp, det var Mc Donalds. :p Skrev det i inlägget innan med. :) Allt väl?

2008-08-04 @ 13:17:51
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: monica

ja, eller mamma ledigt :)

2008-08-04 @ 14:07:14
URL: http://moncans.blogg.se/
Postat av: Emelie

Söt han (eller hon;P) är =)

Han verkar väldigt go iallafall =)

Haha, ja det kan jag tänka mig att han har förkärlek till sånt ;P Mitire ser dock sånt som ett hot och försöker attackera dom hmm.

Ja, när dom fått för sig att gilla eller att inte gilla någon så är det så, även om personen ifråga inte gjort något särskilt :S

Om du ska försöka på lite trix med han så kan jag rekommendera en klicker, man brukar använda sån att träna hundar med.

Men det går lika bra utan såklart, på Mitire så passade det då hon är så ivrig och gör 20 saker på en och samma gång, så det blir mer inriktat eller vad man ska säga.

Har favoriserat din sida med =) så man får följa med er i vardagen.



Hittade häromdagen en annons med en vitbuks unge, är lite sugen, men har inte riktigt pengarna till det.

Har tänkt lite på det med att ha burarna nära varran isåfall, om man skulle köpa den.

Blir på ett sätt sällskap, för jag tror inte att jag kan köpa en moris till så mitire som sällskap, hon är väldigt sur mot andra gojor, så om jag någonsin köper en så får den ju i vilket fall som stå i en bur brevid.

För jag vill ju ha ett sällskap till Mitire, jag är visserligen hemma nästan hela dagen, men de timmar jag är borta får man ju dåligt samvete.

Men man får se, får bli att väga för och nackdelar och prata med familjen och sånt.

Kram!

2008-08-04 @ 15:50:21
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0