Klibbigt i luften

Vad har hänt med vädret? Man känner sig klibbig och snuskig av det här klimatet. Förstår inte. Är det någon mer som känner av detta? Hade sittgymnastik på morgonen (med de äldre) och jag kände verkligen hur det blev klibbigt.

Ska ta och äta min lunch snart. Spagetthi och köttfärssås som mormor och morfar ♥ sponsrat med. *tack* Så gott. Var trist att jag och AC inte kunde komma och äta hos er igår, men det kommer fler söndagar.

Jag är trött. *gäsp* Har en liten känning i halsen...men vet inte om det är halsont eller bara att jag pratade så mycket igår. *ler* Jag hoppas på det sista såklart.

På onsdag flyger kanske Klingsta i luften. Då blir det nämligen surströmmingslunch här. haha! 17 personer + flera kommer deltaga. Vi får se om jag kommer till träningen på kvällen. Jag kanske har flygit bort långt härifrån.



Men jag måste erkänna att jag faktiskt tycker om surströmming. Sorgligt med sant. Förr tyckte jag det smakade ruttet. Men nu tycker jag mer det bara smakar salt. Så tar man och har mycket potatis och gräddfil i klämman så blir det riktigt gott. Lukten då? Ja, man får väl använda klänypa..vad vet jag (?)


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Ja men vad roligt:) Jag har bokat in att gå och se eran första hemmamatch när serien dragit igång! :D Så då får ni skriva upp mig haha för vill inte betala :P



Kram

2008-08-18 @ 12:20:20
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Emelie

Huuu surströmming. Gillar inte fisk alls, ännu mindre denna. För lukten haha.



Tack, Jag köpte alla pärlorna på en slutrea i julas så det var ända gången jag köpte. Är så dyrt annars, men när dom tar slut så kommer jag nog köpa nya, är redan sugen på att köpa lite pärlor i röda och gröna färger.

Men man får ha råd först ;P

2008-08-18 @ 12:54:02
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0