Irriterande ögon

F-n ibland hatar jag bara mina ögon. Jag vill operera dem med laser så att jag slipper dessa förbaskade linser. *gah* Tyvärr kostar det ju riktigt mycket pengar så det får i så fall bli något jag sparar till. Men oj vad jag skulle vilja göra det. Idag är ägonen irriterade och jag tror tyvärr jag får ha glasögon idag. Men till träningen måste jag ju sätta i linserna.

Det blir inte Klingsta idag. När sjukgymnasten på två äldreboenden i Danderyd har semester kommer jag gå in för henne, precis som hon gjorde då jag hade semester. Alltid lite jobbigare. Speciellt då jag kommer få hasta från ett boende till ett annat.....fm på ett ställe....em på ett ställe.

Så tyvärr tror jag inte det bli så mkt bloggande idag....OM det inte blir så att jag ändå kommer till Klingsta så småningom :) Det får dagen avgöra. Vi får se!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0