Individuellfys

Kollade precis min mail och såg till min glädje att F skickat den individuella fysen. Nu är det bara att tuta och köra. Redan imorgon startar det. Ikväll var det bara handboll och det var nog bra för mig som inte mådde så bra. Har suttit på tjotta hela dagen - flera timmar nästan - och kände att jag inte kunde ge max på träningen. Nu har jag ont i huvudet också. Måste dricka vatten och sova tidigt.



Vet inte om jag har feber men jag känner mig lite varm och har lite ont i kroppen. Måste sova bort det..

Vill inte känna mig såhär...

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

inte bra ju....men du kan äta iaf =) Nu ska jag gå o lägga mig. Jag såg fysen, vi får väl jämföra sedan =) Kram o god natt

2008-08-25 @ 21:34:26
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0