Hotell Bodal

Ikväll tar jag in hos syrran - hehe- Hotell Bodal :) Det blir visst kycklingwok till middag. Me like! Efter träningen åkte vi och handlade på Superstore. Jag åkte sedan direkt hem med mina varor. Har fixat lite med posten osv. Men ska snart ta Lidingöbanan till henne. Hade det inte regnat hade Hjördis (min cykel) varit ett alternativ. Men inte i regnet känner jag.

Träningen gick hur som helst bra. Körde gym efteråt. Skönt! AC var med och tränade idag. Men riktigt frisk är hon ite. Ajaj! Imorgon ska vi möta killarna i en träningsmatch. Då blir det åka av kan jag säga. De har armar som shimpanser och tar steg som "jag vet inte vad". Man måste verkligen vara smart. De är ju starkare, så man måste verkligen tackla dem på kroppen annars går det inte. Hur som helst är det väldigt bra träning för oss. Tycker dock synd om Bodil som får de där skotten mot sig. Vi spelar ju med en 4:a medan killarna egentligen spelar med 5:or.

Ja,ja..mycket skrivande idag. Ska inte trötta ut er.

Kul att så många deltar i tävlingen förresten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0