Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter helgen på landet. Kallt väder men ändå skönt att komma bort ett tag. Storhandlade på Willys innan vi åkte från Norrtälje. Blev lite av varje, men bla. till mitt bröd jag ska baka. Filmjölk, mörk sirap, mjöl, hasselnötter, aprikoser (torkade) och valnötter. Yummi! Det brödet kommer bli så gott.

Har packat upp det jag choppade på Åhléns i fredags. Krukorna är jätte fina i köksfönstret. Se bild nedan.

Nu fattas bara blommorna, får se om jag hinner springa ner till ICA ikväll. Skulle vilja ha gröna växter. Har ju en begonia på köksbordet redan. Ja,ja..får se om tid finns.

Sedan har jag fyllt mina kryddburkar med kryddor. Perfekt om man vill vara lite ekomonisk och köpa storpack av kryddor. Bara att fylla på. Tycker det är perfekt.

Återkommer...ska pyssla lite i köket ett tag nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0