HANDBOLLS OS

15.00 spelar Sverige mot Ryssland. Oj oj oj...det kommer nog bli tufft. Vet inte om jag vågar spela på ett resultat. Ryssland verkade inte få till det helt mot Sydkorea...men och andra sidan verkar Sydkorea verkigen ha hittat storformen. Efter att bara ha sett endel av Sveriges match mot Ungern kan jag säga ett par grejer:

1. Grundstrm måste bli bättre (hon brukar ha en hög lägsta nivå)
2. Inte bara Helgersson och Torstensson måste kliva fram!



GO FOR IT SWEDEN jag håller tummarna!



Blir Sverige så här glada i eftermiddag (?)




Kommentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Hej Emma! Jag som skriver Katthemmet Kompis blogg heter Jenny och jag hjälper katthemmet med diverse saker. Tyvärr bor jag alldeles för långt ifrån dem, 8 mil, därför kan jag mest göra jobb vid datorn. Så vår blogg handlar om hemlösa, oönskade och vanvårdade katter, och lite till... /Tass

2008-08-11 @ 17:36:33
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0