Glädjande

Det känns kul att jag får fler läsare dagligen jämfört med vad jag hade innan sommaren. Tycker dock ni kan kommentera lite så att jag får svara er :)

I morse var det en trött Emma som vaknade kl 5.30. Har blivit lite sent på kvällarna nu, och inga 22.00 utan 22.30. Måste bli bättre. Det gäller verkligen att vara utsövd på morgonen så att man orkar hålla fokus på kvällen då det är handboll. Snart seriepremiär ju!

Idag är jag iallafall på Klingsta igen. Skönt. Här vet jag exakt vad som ska göras och jag slipper oroa mig. Men samtifigt känns det lite utvecklande att komma till en ny arbetsplats så där. Såg att vi snart ska ha surströmmingslunch här med de boende. I like that!!!!! *hehe*



Tycker du om surströmming??

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hekstiska liv

Såg att du pingat =)Du kan ju länka till miiiiig =) haha

2008-08-13 @ 07:41:23
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Camilla Aggeborn

Har du alltid undrat varifrån alla bloggerskor får sina nya produkter dom skriver om? Jag har svaret på min blogg något inlägg under " få nya produkter hemskickade gratis" var bara tvungen att dela med mig av det.

2008-08-13 @ 07:45:01
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0