Förväntansfull

8.00 - vaknar på morgonen denna dag. Skönt att inte sova bort hela dagen, för dag har jag otroligt mycket på schemat. Ska se till att det inte blir ett stressmoment. Ska bli trevligt att träffa mormor och morfar iallafall. Någon mer än jag som tycker om strömming - surströmming alltså? Men jag fegar ur lite och har alltid gräddfil på. Mums!

Idag ska AC och jag försöka träna tidigt. Det blir ett x-tra löppass och hoppstyrkan. Kommer kännas skönt att få löpa loss :) Vädret är jätte fint idag, men någon värme är det inte.

Sedan måste jag passa på att ge er lite tips på smycken från CALAS:


Gillar den röda färgen på öngeln, mycket fint!

Klicka för att visa större bild...
Vackera glaspärlor - halsband-
Gå in och beställ din favorit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0