Blodigt värre

Hemkommen från dagens träning. Många som körde löpningen efter idag, vilket känns kul. Det var 400m intervaller*6. Vi körde på löparbanan och jag kan verkligen garantera er att det var jobbigt. Ingen lek här inte :) Efter matcher och handboll i Danmark samt fys med benämning på kortare intervaller var dessa intervaller ganska tunga. Benen vek dig i slutet :) *gööö* Men vi blev klara och nöjda efteråt.

G´s pappa kom vid 19.30 och vi fick skjuts ändå hem. Slank in på Tempo och handlade innan AC och jag giCk hem. Nu står Ac och steker blodpudding. Har köpt apelsiner också. Pratade om järnbrist idag på träningen - bäst att förebygga!

Ikväll ska jag nog starta min tävling! Kika in lite senare och tävla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0