Bättre

Känner att jag börjar bli bättre. Har inte ont i kroppen längre samt att illamåendet har gått över. Skönt! Har inte tid att vara sjuk. Speciellt inte med tanke på handbollen.

Har stormöte på jobbet nu. Jag granterar att det spritter i benen. Sitta still i 90 min är inte min grej. Från 12 till 16 är det möte. Så jag hoppas jag hinner i tid till träningen. Ska lägga in ett av mina egna pass efter handbollen. Det blir gympass ikväll.

Lyckades missfärge tre tröjor i söndags. *jag vet..klantigt* Men i går köpte jag klorin, och jag lyckades faktiskt få tröjorna att blivita igen. *glad* Blev lite ledsen först då det hände, eftersom en stickad tröja var in favorittröja. :/

Nu måste jag fortsätta sitta still med myror i brallar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0