Vill inte vill inte

När jag blev väckt klockan 5.30 i morse kände jag bara "nej" ville så gärna bara slå dövöra till och snarka vidare. Men det går ju inte. Samtidigt vet jag att man blir pigg då man gått upp och ätit frukost. Som nu =) Känns skönt att min "stukade fot" inte var så farligt stukad även om det gjorde ont. Onödigt kändes det. Skoinläggen är iallafall nerpackade hehe! Ska bli riktigt kul med handboll ikväll. Då ska vi också köra igenom ett hoppkooordinations program...som kommer vara inlagt i sommaren träning.

Jag kan inte skuta vara glad för att jag fått lånelöfte! *jipi* Ska bli kul att hitta något eget. Samtidigt kommer det vara lite sorgligt att inte bo hemma längre. =/ Nä...snart ska jag ta bussen mot ännu en arbetsdag!

Skriv gärna ett litet uppmuntrande inlägg :)

God morgon på er!

image293
Längtar till sommaren! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0