Var man på jobbet då!

Så var man på jobbet i vanlig ordning!
Fick mail från Avalon Design (www.avalondesign.se) där de nu har tagit ut vinsten till tävlingen som börjar på måndag! Det blir en lite överraskning vad priset är. Men på måndag får ni se =) Då startar nämligen tävlingen och håller på tills på lördagen den 13:e då vi ska ta ut vinnaren. Spännande! Min första bloggtävling, så jag hoppas det blir många som deltar.

Som jag skrev igår läste jag på Aftonbladets nättidning att Mona Seilitz avlidit. Det är lite overkligt. 65 år är ju ingen ålder...och hon har ju verkligen varit aktiv nu i slutet. Jag kommer ihåg hennes "Bingo Royal" Där tyckte jag mest hon var konstig. Men hon var ju som sagt skådespelare....!

Nu väntar fik a för mig...yummii

Kommentarer
Postat av: Jenna vixsie

Hej

jo den är äkta och jag betalade 3700 kr för den.

2008-04-03 @ 08:54:38
URL: http://nesseo.blogg.se
Postat av: Anonym

jo läste också om att hon hade dött, men tydligen hade hon vart sjuk en längre tid

2008-04-03 @ 10:01:03
URL: http://daloatf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0