Vad händer ikväll?

Jo, ikväll ska jag och Ac hem till C och L! Ska bli riktigt kul för det var ett tag sedan vi träffades. Inte så länge sedan egentligen, men känns som evigheters. Får se om vi ska planera den eventuella resan i sommar. =)
Skulle vara så kul. Bulgarien kanske? Det skulle vara bra att ta ett land där det är billigt att handla.
Jag sparar endel pengar nu. =) Lägger undan lite varje månad. Sedan i sluet av Maj får jag in flera tusen extra. Dem får nog gå till resan dem med =) *yaa*
Ska du resa någonstans i sommar? Några bra tips på resmål?

Imorgon kl 11 är det träning i Nacka Bollhall! Ska bli kul! Blir nog så att AC och jag sover över i Nacka och lever rövare där själva på morgonqvisten då L och C ska iväg tidigt för högskoleprovet  <;o)
Jag längtar tills att få sova ut imorgon...yammi...det är faktiskt ganska tufft att gå upp 5.30 var eviga morgon =)

Svara på min fråga...jag behöver tips !!!!!!!!!


image259

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0