Stukad fot

Jag blir så irriterad på mig själv. Glömde nämligen skoinläggen hemma idag.Det slutade med att jag stukade båda fötterna lätt efter 45 min av träningen. Kommer dock köra för fullt imorgon. Körde bålstabilitet istället. Men jag blir så irriterad på mig själv. Anledningen till stukade foten var iof att jag trampade på en uppställd "kon" så allt var inte mitt fel =)

Snart ska jag ut med Ebba. Hon går omkring och visar att hon vill ut en sista gång. Klok flicka!
Jag har tittat på semifinal idag. Svt 24 sände matchen mellan Önnered och Sävehof. Sävehof vann. Blir så jävla irriterad på expertkommentatorerna. Ahlm....Ahlm...Ahlm. Får skavsår i öronen. Oj de glömde visst Veronika Fredriksson som gjorde totalt 13 mål. Var de intresserade av att intervjua henne efter matchen? Nej.

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0