Stega på stega på

Hemkommen från träningen för ett tag sedan. Har ätit och gått ut med Ebba också! Gonzo sitter på axeln och flöjtar glatt. Djur är härliga och jag skulle aldrig kunna leva utan dem.
Kvällens träning var löpning ca 5km med kärnan och sedan handboll 90min. Vi var inte så många eftersom junisarna tränade med laget de ska spela med i helgen. Men det går alltid att göra något bra av träningen trots få spelare.

Jag har använt stegräknaren idag. Satte på den då jag kom till jobb och tog av mig den då jag nästan var på träningen. Då hade jag gått nästan 5000 steg. Det ska då adderas 2h träning samt från att jag steg upp tills jag kom till jobbet. Idag gick jag ju 1,5km från Mörby C till Klingsta så där var det mycket steg.
Man blir verkligen tävlingsmänniska!!!

Imorgon går hela dagen till kurs i alvik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0