sista ordet för ikväll

Japp, kvällen börjar lida mot sitt slut och ännu en dag är förbi. Det har varit en bra dag. Verkligen mysigt att träffa mormor och morfar. Ebba har fått social träning, lång promenad...! TV´n visade "Sjukhuset" och "Nytt läge" vilket var bra program. Men jag kan inte riktigt förstå folk som lämnar över andvaret till andra människor som får dona och grejja. Jag vet ecakt hur jag vill ha det, därför skulle jag aldrig lämna över ansvaret angående inredning till någon annan =)

Gonzo sitter på mitt huvud nu, han piper och har sig. Börjar bli natti natti för honom. Han har varit med massa idag, och flörtat med dammdugaren och golvmoppen. Då blir man trött. =)

Nä, dags för mig att sova...imorgon väntar ännu en hård dag.

Nat Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0