Rudboda

Nu är jag, mamma och Ac + Ebba förstås hos mormor och morfar. Visningen är avklarad med godkänt resultat. Det finns både för- och nackdelar men jag gillar ändå lägenheten. Jag gillar det gamla stuket på lägenhet. Huset är anno 1912. Fina fönster och äldre stommar. Sådant jag sätter + på. Minus är att det är 3 tr utan hiss samt att det inte finns någon balkong. Mäklaren trodde inte den skulle passera 1,6 miljoner. Vi får se vad som händer, jag har iallafall lagt mitt intresse.

Nu ska jag och AC ut och kratta i mormor och morfars trädgård :)

Höres senare..glöm inte tävlingen!!!!

Kommentarer
Postat av: Thea

Svar: Jag tar hand om hästar på fritiden :) Sköthästar alltså :)

2008-04-20 @ 16:43:36
URL: http://www.theam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0