Piss piss piss

Fy f-n vad jag hatar att förlora..att förlora med 1 mål är dessutom nästan ännu värre. Nu är säsongen slut och det känns piss. Usch! Jag vill bara gräva ner mig själv och inte finnas till. Att Eslöv ska gå vidare....blää....jag tycker vi är ett bättre lag. Att de sedan hade en tredje spelare i domaren gör det ännu surare. 
G fick utvisning med 7 min kvar av matchen..tack vare filmning av deras spelare. Vad tror domarna?Att de dömer div 2? Sedan får deras M6:a bollen i luften....landar och skjuter..mål. Hon var helt klart nere..men är domaren från Skåne så är dem....
Min fråga är...får man ha hemmadomare i slutspelet? Nej tycker jag!

Nu har jag ingen lust att skriva mer.....

Förresten..åkte nattåg från Malmö till Sthlm..liggvagn. 6 personer i en litet shyffe. Ett skämt. Och varje gång vi stannade vid en station och vi skulle åka vidare igen...dräms dörren igen så man flyger upp i luften nästan med hjärtat i halsgropen...

Är hos mormor och morfar nu iallafall....älskar att vara här!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0