Nytt program...

Klockan börjar bli mycket...kvällen har varit så lång. Skönt! Har dock mest suttit med familjen vid tv´n. Fikat och bara haft det skönt. Tittade bla. på det nya programmet (på svt) "Glasklart" som Ola Lindholm har. Ett ganska roligt program. De är tre tävlande som tävlar mot varandra. Sedan finns det ett helt gäng människor som har som uppgift att spelar charader. Varje spelare får nämligen svara på frågor av olika kategorier. Kan de vinner de pengar. Kan de inte får de hjälp av en som spelar charader. Tiden tickar dock beroende på så lång tid de vill ha av charadern. Kan man inte eller svarar fel förlorar man pengar och de två andra har chansen att svara och vinna pengar.
Haha...vet inte om ni förstod vad det hela gick ut på..men kul var det iallafall.

Jag kommer hela tiden tjata om min tävling som är i full gång nu. www.avalondesign.se sponsrar med priset som är ett mycket fint smycke värt 150:- Tycker du ska gå in och tävla. Men glöm inte att du ska skriva ner svaret på frågan i kommentarsinlägget och skriva din emailadress. Lycka till!!!!'
 

         Gott med fika!!!!

Kommentarer
Postat av: svar

Jaha, haha! jag hade ju inte drömt utan min mamma hade kommit upp och sagt de till mig tidigt på morgonen, så ja trodde ja drömde men de va visst verklgiget att vi hade översvämmning ! haha

2008-04-06 @ 13:43:42
URL: http://angelicaicu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0