Nyckelviken blev det

Godkväll, åter från träningen i Nacka. 17.00 gav B jag och Ac oss iväg på löparrunda kring Nyckelviken. Tycker den är riktigt trevlig att springa nu även om endel backar är pyton. *hehe* Men vem gillar backar?
Vi hade lite rehabträning och coreträning sedan möte 30 min. Skönt att ha gjort lite vettig löpträning. Hade kännts lite snopet att komma dit för 30 min träning.

Makaroner och falukorv. Gott! Ebba stod hela tiden och tindrade med ögonen för att få smaka...vilket hon självklart fick det lilla hjärtat ♥ Man kan ju inte motså de söta ögonen som tittar på en.

Det blir ingen kollektiv träning på lördag. Istället fyspass själva. Skönt, faktiskt.Man är glad för varje "ledig" helg man kan få även om det är otroligt kul då det går till handbollen. Men nu när man inte har något kvar av säsongen känns det skönt att få vara lite social.


image290
Pussgurkan

image291
Jag i solstolen...längtar till sommaren nu..


Kommentarer
Postat av: tove

ja du, eftersom jag inte är så hajj på det här med blogg. så vet jag inte riktigt vart jag ska svara på din kommentar, så skriver väl det här.
Jo jag har varit österike i matrie. ' alperna '
och skidat, hehe.
Take care. / tove.

2008-04-15 @ 19:42:05
Postat av: Anonym

// www.toovss.blogg.se

2008-04-15 @ 19:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0