Isiga fingrar

Måndag - jobbet - pigg - kallt.
Jag har satt på stegräknare från det att jag vaknade och gissa hur många steg jag tagit (?) Jo hela 2265 steg. Bra va (?) Det är ganska mycket eftersom klockan bara är halv 8 och man ska uppnå 10 000 steg. Det går fort, speciellt eftersom jag springer upp och ner här på jobbet samt tränar.
Cirka 5000 steg på jobbet + 11 000 steg på träningen. Jag kommer absolut uppnå kvoten för godkänt antal steg.

Jag frös fingrarna av mig idag då jag promenerade från Mörby till jobbet. Brr...trodde det var varmare ute.
Hade iallafall Leona Lewis i hörlurarna idag vilket var uppiggande och bra. Hon är verkligen en duktig sångerska! Like her!

Nu stundar fika!!

Förresten, idag får jag hem mina hudvårdsprodukter från Pharaons, ska bli kul att se vad de packat ner till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0