I-landsproblem

Ibland kan jag bli så irriterad på mig själv. Man gnäller över sådant som egentligen är en bagatell. =/ Man borde egentligen tänka till en gång extra varje gångman ser ett problem.
Tex. "Sablar, nu finns det inget smör kvar...vad ska jag göra nu?"
Vad spelar det egentligen för roll? En tanke till u-länderna förmildrar dock problemet...vilket kan vara skönt då man stressar upp sig i onödan.

Jag som som sagt hos syster inatt. Men mamma berättade att Gonzo inte alls ville gå tillbaka till sin bur i morse. Han hade till och med blivit lite arg för att mamma tog in honom i buren igen. =/ Stackarn. Men han hade iallafall varit tyst då mamma gick. Det var väl allt gott han såg. Apelsin, äpple, vindruvor, nöt...ja han har ju lite och pyssla med, grabben ♥

En dag utan Gojja och hund...*böööl* Saknar ju älsklingarna så mycket.
Ikväll blir dock Ebba och Gonzo glada för då ska jag sova hemma. =)

Kommentarer
Postat av: sannaa

haha eller hur :D
tyvärr så har jag fått lite "papegoj-fobi" för att min pojkväns attackerade dig :p

2008-04-02 @ 08:43:05
URL: http://www.sannaaek.blogg.se
Postat av: AC

Vad kul...skickar de grejerna först??? så du får hem dom? Jag har inte fått mail tillbaka ännu....ska bli kul o jag ska delta i din =)

2008-04-02 @ 08:53:41
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se
Postat av: sannaa

Ja den flög på mig och drog mig i håret och försökte bita mig! Så har den bitit många främmanden i bla handen, halsen mm.. :( därifrån fobin..

2008-04-02 @ 09:36:15
URL: http://www.sannaaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0