Hos syster nu

Jag är hos syster yster nu :) Hon står i köket och lagar mat. Idag blir det spenatsoppa med ägg och smörgås. I like it :) *mums* Jag sitter här och tittar lite på Cops! Hemskheter det finns alltså. Nu är det en som hotar hoppa från något vattentorn.Helt galet.

Träningen idag inledde AC, jag och några till med bålstabilitet. 17 var det handboll + gå igenom hppstyrkan/koordinationen. Det är så konstigt..det känns som att det var jätte länge sedan man spelade handboll..men så är det ju inte. Man blir nog så då man är van att aldrig hålla upp med boll mer än en dag.

Åh...jag är så hungrig. Hoppas det går bra med spenatsoppan. Jag är sugen som bara den :)

image294
Tjis is me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0