Hemma igen efter gympa hela dagen

Pju! Det har varit lätt träninag hela dagen.Kursen från 9.30-15.30 har verkligen pumpat mig på krafter. Tur att jag har filmkväll att se fram emot. Iallafall var det väldigt mycket gympa idag..både sittande gymnastik, stående gymnastik, yoga och Thai Shi! Har nog pumpat endel kalorier kan man säga. *hehe*

Nu sitter jag iallafall hemma  efter denna dag. Ac, L och C ska åka och handla sedan ska jag hem till AC där det blir filmkväll. Får se vad vi ska se. Det blir antagligen något jag laddat ner eftersom AC inte har hunnit inhandla någon dvd. Annars hade det nog blivit Shrek 3!

Jag har iallfall fått klartecken från företagen som skall skicka gratisprover till mig. Ansiktsmask och ansiktsoljor :) De kommer antagligen till mig på måndag om allt stämmer. Då ska här utvärderas!
Företaget heter Pharaons och de har en massa hudvårdsprodukter.

Skriv gärna lite kommentarer, saknar det idag :)

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Hoppas du får en bra dag!

2008-04-18 @ 17:05:59
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: cecilia

hejsan. jag bara undrar hur man får en bild innan rubriken. typ som den söta musen som du har =)

2008-04-18 @ 17:46:27
URL: http://ceciliamarlene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0