Helt slutkörd

Fattar inte hur man kan vara så trött. Körde iof totalt 2h 30min träning idag och sedan en massa spring på stan.
Handbollen var mycket spring..älskar det...hatar träningar då man ställer upp bara. Men jag kände redan på hoppkoordinationen att benen var lite trötta. Imorgon är det iallafall vila även om AC  och jag ska hjälpa C och L att flytta. Men man måste ju ha den dagliga dosen motion så varför inte passa på att springa i trappor med flyttkartonger?

Handlade nya löparskor idag..Adidas! Kommer vara som att springa på moln. Jiha! Är så glad över att vi ska byta sponsor från NIKE till Adidas. Kan det bli bättre. Vi kommer få nya matchställ,handbollsskor, löparskor, mysoverall..ja allt!!!!!!

image322

Nu skulle jag lätt kunna somna....!!!!Zzz........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0