Glöm inte min tävling

Här kan du gå in och tävla om ett jätte härligt smycke från Avalon Design!!

Fredagkväll har hittills uppfylt mina förväntningar. Jag och AC gav oss iväg på löparrunda långdistans. Jätte skönt!!! Härligt att springa och speciellt långt. Sprang längs med vattnet...såg en massa kanadagäss. Härligt.
Har tittat på dumburken bla. Magnus Ugglas program. Hehee..han är grym. Gillar hans låtar också. De är klockrena.

Precis då vi kom hem efter löparrundan tog jag Ebba på promenad ♥ Hon gjorde det hon skulle..kraffsade lite extra här och var och visade vem som är princessan i Larsberg. Ebba har inte riktigt någon vidsynthet. Två pojkar lekte med en katt. Då katten fick syn på Ebba blev den rädd...men inget ena pojken la märket till...utan han lyfte upp katten..som naturligtvis rev till pga rädsla. Hehe..där ser man vad viktig kunskap om djurens beteende är.

image281
Argbiggan jag och C! Det var länge sedan detta togs =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0