Frosten som kom

Jag vet att jag ofta brukar starta mitt bloggande med att diskutera lite väder. Så idag tänker jag också göra det :) För i morse var det frost på bilar och gräs. Är det inte konstigt? Nä..kanske inte. Det kommer säkert bli varmare och skönare mitt på dagen.

Idag ska jag som är deltagare i Möbelgruppen här på jobbet  iväg och shoppa. Vi är en nätt liten grupp som ska titta på passande möbler till boendets avdelningar. Bla. höj- och sänkbara bord. Perfekt för boende med rullstolar.

Kom igen nu kära läsare. Glöm inte tävlingen där du kan vinna ett mycket fint smycke (Skogum Design) till ett värde av 350:-. Bara att maila ditt svar till min mail: [email protected]
Fler läsare. Du behöver inte länka tävlingen men det är såklart + i kanten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0