Familjen Robinsson

Dagen hittills har varit kanonlugn..men otroligt skönt är det....behöver det här känner jag. Sov någon timme nu. Ihopknölad i en fotölj och på en fotpall..fråga mig inte hur jag kunde sova så gott *haha* Men det gjorde jag iallafall.
Jag har laddat den den animerade filmen "Familjen Robinsson" Ganska kul faktiskt. Har börjat titta på den...och ska fortsätta snart. Jag tycker om animerade filmer....tycker de kan vara lite gulliga. *hehe* Såg som sagt "Bortspolad" på vägen till Skåne (tror jag skrev att den hette nedspolad") och det är något roligt och barnsligt i de filmerna. AC och jag kiknade av skratt i början av filmen "Bortspolad" och det berodde nog på trötthet.

Nu har jag inte tid med bloggen för nu ska jag kolla vidare på "Familjen Robinsson".


Animerad och underhållande film!!

Kommentarer
Postat av: AC

hej hopp!Kom ner genast

2008-04-10 @ 15:21:55
URL: http://annacarin.petersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0