Blickar framåt

Jag har siktet inställt. Ibland kan jag nästan irritera mig på att mina tankar rör sig i framtiden allt för mycket..och inte här och nu. Jag får helt enkelt bli bättre på det.

Jag har varit i kontakt med endel företag angående samarbeten. Ett företag har nappat. Det handlar om hudvårdsprodukter. Ska bli intressant. Säger inte så mycket mer eftersom allt inte är klart. Men det verkar positivt iallfall. Jag har testat "Clarins" ansiktstvätt + ansiktsvatten och tycker verkligen om dem. De kostar 280:- för ett set (ganska stora flaskor) och kan inköpas på Kicks! Kanske något för mitt ansikte?



C, AC, L och jag hade för ett tag sedan SPA-kväll. Det måste vi göra om! Ansikte, kropp och fötter fick nytt liv. Ibland behöver man nog det. Som matchenslirare fick jag fotbad....kanske något att börja använda??

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Ja visst är den ;D glöm dock inte å länka till tävlingen :)

2008-04-17 @ 12:58:22
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: E och J

tack! händer idag då? =)

2008-04-17 @ 14:08:20
URL: http://beautifulbeatific.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0