Back to buisness for a moment

Ja ni ser, jag är tillbaka i arbete igen. Pigg måste jag erkänna efter att ha sovit ut ordentligt igår morse. Det kommer antagligen bli en väldigt kort men intensiv vecka för min del. Imorgon åker vi till Skåne igen. Fy f-n vad jag kommer vara laddad. *grrr* Nu får ingen stoppa oss...bara alla ger järnet och matar in i sina skallar att vi ska vinna. På torsdag vill jag ta ledigt. Vi kommer komma hem på morgonen...och jag garanterar att jag kommer vara som en zombie. Därför underlättar det nog om jag tar ledigt.

I morse då jag kom till jobbet låg det en massa papper på skrivbordet.....bara att börja jobba med andra ord =) Men bättre det än att sitta och inte göra någonting. Eller hur?

TÄVLING JA!
Var med och vinn ett fint smycke! Gå in på länken nedan och följa anvisningarna =)

http://petersson84.blogg.se/2008/april/idag-tavlingsstart-vinn-smycke.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0