Åter igång

Har försökt logga in på blogg.se ett tag nu på morgonen, men de har väl fixat och donat för det har inte gått. Nu går det dock galant. :)
C och L har åkt härifrån. Tomt blev det. AC har skruvat ihop IKEA pallen och hon ska måla den vit idag. Jag håller på att ladda ner lite musik alá Sittgymnastik nämligen Siv Malmkvist och Sigge Furst. Det är verkligen glad och medryckande musik :) Igår på kursen fick man en massa inspiration vad gäller musik. Jag skulle verkligen behöva göra ett nytt sittgymastikprogram. Måste ta tag i det någon dag.

Dagen då (?) Funderar på om mamma och jag ska iväg på en utförsäljning i Värtahamnen som börjar 12.00. Det är ju nära och kan vara kul att kolla lite :) Jag ska hem iallafall och ta hand om Gonzo! *plutten*

Ebba blev helt chokad igår då jag sa hejdå, eftersom jag skulle till AC. Hon såg verkligen helt frågande ut...precis som..."Men det är ju fredag och hela familjen ska vara samlad". Åh..vad jag älskar henne ♥

image298

image299
Dumma jag med en Dumle i munnen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0