Årets första löptur i t-shirt

Är inte våren här så säg. Kvällen innehöll 90 min handboll med mycket spring vilket jag älskar. Efter träningen stod jag i valet och kvalet om jag o AC skulle ta löpturen i dag eller på onsdag. Kloka som vi var tog vi passet idag..vilket vi absolut inte ångrade. Sprang i löparbyxor och t-shirt. Det var inte alls kallt. Jipi! M sprang i korta tights vilket också visar att det blivit varmare. :)

Steg steg steg. Idag har jag gått ca 10 000 steg från hemmet till jobbet - på jobbet - från jobbet till träningen - träningen till hemmet. Det är faktiskt mycket. Sedan ska jag lägga till 2700steg * 4 eftersom träningen idag var totalt 2h. Jag är laddad för att vinna tävlingen på jobbet!! BÅDE INDIVIDUELLT OCH I LAGET!

Nu kommer lite bilder på my hearts!

image314
image315

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0