Träning & hudvård

Igår hände ganska mycket för att vara en torsdag. Som vanligt arbete 7-15.30 förstås. Men måste säga att jag känner mig betydligt piggare nu när ljuset har kommit. Man vaknar trött, men efter en kopp kaffe har jag inte alls den här trötthetskänslan som man kan ha på höst- och vinterhalvåret. Man orkar mera med andra ord!

Direkt efter jobbet drog jag iväg till gymmet. Körde ben och överkropp för att sedan åka raka spåret och möta upp AC och Smilla för att inhandla lite sushi. Andra dagen i rad - med sushi som middag. Men jag älskar sushi så jag skulle inte säga nej till sushi måndag till fredag :P

Kvällens planer var AloeVera-kväll. AC har nämligen en kollega som säljer AloeVeras hudvårdsprodukter. Det blev bara jag, AC och Blanka som testade (mats vågade inte och Arto var inte hemma). Alla fick en spegel, en liten tvättsvamp och en skål med vatten. Så fick vi testa två olika serier med scrub, ansiktsvatten, ansiktscremer m.m. Det var riktigt skönt. Funderar på att köpa den ena serien bara för att se hur den är att använda under en längre tid.


Haha! Hoppas inte AC blir arg när jag lägger in den här bilden. Kommentera gärna vad vi tycker om hårbanden som alla fick ett varsitt av. Hehe!



När vi var klara med hudvårdsprodukterna hade AC förberett en rabarberpaj som vi smaskade av. Kaffe till det och kvällen var räddad :P Mmmm. Jag längtar efter att kunna plocka rabarber på tomten (på landet) och fixa ihop en rabarberpaj. Smulpaj är ju faktiskt både gott och enkelt att fixa ihop.

Innan 22 gick vi hem och jag kan säga att det var en väldigt lyckad kväll. Roligt att testa lite produkter och mycket trevligt sällskap på det. Torsdagskvällar kan innehålla mycket.

Idag är det fredag och efter jobbet styr vi upp mot landet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0