Lövkrattning & löpning

Idag efter jobbet åkte jag (nästan) raka vägen till mormor. Jag gjorde ett litet stopp på Akademibokhandeln i Mörby Centrum för att inhandla en liten reseguide till Turkiet :)
Hos mormor blev Ebba tokglad när vi kom. Hon hoppade och studsade och hämtade sin lilla pipjulgran.
Innan jag och AC hjälpte mormor med att kratta löv på baksidan åt vi mat. Så gott. Det satt verkligen perfekt i magen och gav kraft för att ge sig ut i det ruskiga vädret med kratta, påsar och handskar.


Ebba lika söt som vanligt :)

När vi var klara med trädgården var det dags för hemresa. För min del väntade löpning från Rudboda-Larsberg. Det är faktiskt ganska skönt att springa i sådant här väder. När man blir varm svalkar det nämligen jmf med om man hade sprungit på sommaren. Bra gick det iallafall och jag försökte trycka på lite mer än vanligt.


Spriiiing spriiing!!!

AC hakade på så mycket hon kunde - med cykel alltså. Kändes bra att ha någon med sig även om vi inte pratade sådär jättemycket.

Nu väntar en liten del av kvällen och Mats och jag ska sätta oss ner i soffan och softa.

Ha det bra kära vänner....

5 dagar kvar till Turkietresan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0