Våfflor med vänner!

Söndagen har spenderats i goda vänners lag. Mats och jag begav oss till Malin vid 13-tiden, och innan dess kikade vi upp till AC en kortis. AC fick en likadan löpartröja (vit adidas) som jag köpte till mig själv igår. :) Så nu kan vi springa i samma utstyrsel ;) Haha! NOT!

Eftermiddagen hos Malin var i vanlig ordening MYCKET trevlig. När man är tillsammans med Malin, Nina, Blanka, AC och Mats så är det alltid massa skratt. ALLTID. Dessutom var det väldigt goda våfflor. Det blev både våfflor med creme fraice, rödlök och rom + våfflor med glass, olika sorters sylt och frukt. Mums.











Efter de mycket trevliga timmarna hos Malin begav sig jag och Mats till Willys för lite handling.

Tyvärr kommer jag få spendera söndagskvällen själv då Mats ska iväg på innebandy. :/ Känns lite trist. Men, men. Jag ska försöka sätta igång en bra film. Kanske att jag häller upp lite chips i en skål också :P

Söndagsmyyyys?


Kommentarer
Postat av: Ac

kom hit!!! ;)

2011-03-27 @ 19:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0